Heb je een klacht?
Jij tevreden? Wij ook! Helaas kan het altijd voorkomen dat er iets kapot of mis gaat. Dat mag natuurlijk niet gebeuren, daarom zullen we er alles aan doen om je klacht zo snel mogelijk op te lossen.
Je kunt je klacht over een online bestelling of dienst door middel van ons contactformulier schriftelijk en telefonisch indienen. Dit geldt ook voor klachten die na levering in het gebruik zijn ontstaan. Bij voorkeur ontvangen we je klacht binnen 10 werkdagen na levering of voorval.
Om je klacht zo snel mogelijk te kunnen beoordelen vragen we je de volgende zaken op te nemen in je klacht:
Je naam, adres, woonplaats en telefoonnummer
Je ordernummer
Een schrijving van je klacht
Eventuele relevante foto's die de klacht verduidelijken.
Hoe meer relevante informatie je verstrekt, hoe beter wij in staat zijn je klacht te beoordelen.
Klacht over een product dat in de winkel is gekocht of in de winkel is afgehaald
Heb je een klacht over een product dat je in één van onze winkels hebt gekocht of in de winkel hebt afgehaald? Neem je product en aankoopbewijs mee naar de winkel waar je het product hebt gekocht of afgehaald, dan kijkt onze collega in de winkel samen met jou naar een passende oplossing.
Klacht op maat product
Voor klachten over op maat producten kun je terecht in één van onze winkels. Neem je product (bijvoorbeeld gordijn) op maat mee naar een winkel in de buurt en dan kunnen we samen met een deskundige medewerker kijken naar de beste oplossing.
Behandeling en reactie op je klacht
Binnen 2 werkdagen na ontvangst van jouw klacht ontvang je een bevestiging. Wij streven er altijd naar om binnen 5 werkdagen je klacht op te lossen. Mocht blijken dat dit niet haalbaar is, dan ontvang je hierover bericht.
Degene die je klacht behandelt, kan je tijdens de beoordeling vragen om extra informatie. Wanneer nodig zullen wij (een) externe deskundige(n) raadplegen.
We doen er alles aan om je klacht naar tevredenheid af te handelen. Toch kan het zijn dat je het niet eens bent met de afwikkeling. Dan kun je natuurlijk altijd nog je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform. Bij het E-mailadres van de ondernemer kan je ons adres [klantenservice@kwantum.nl] opgeven.
Je hebt ook de mogelijkheid om je te wenden tot:
De Geschillencommissie via het Europees ODR platform.
De burgelijke rechter
Terug naar de klantenservice.